مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 22:172022-08-03اجتماعي

دروازه عتبات| بهسازی و ارتقا محور ارتباطی(کنجانچم)مهران به ایلام


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: عملیات بهسازی و تعریض محدوده کنجان چم محور مهران به ایلام توسط راهداران در حال اجراست.

- چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به منظور افزایش ایمنی راه ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه در محدوده راه های منتهی به شهر مهران خط کشی مسیر به صورت سه خطه به مسافت 300 کیلومتر اجرا شده است.

وی افزود: جدا از ماشین آلات راهسازی استان و همچنین شهرستان مهران ماشین آلات استان های زنجان، قم، قزوین و مازندران جهت تکمیل زیرساخت های حوزه راه مسیر اربعین در ایلام فعالیت می کنند.

مدیر کل راهداری ایلام بیان کرد: نقاط حادثه خیز و نقاطی که به علائم و سرعت گیر در این مسیر نیاز دارد مشخص شود، همچنین 30 کیلومتر عملیات پاکسازی حاشیه نیوجرسی ها در محور مهران به سه راهی جندالله و 5 کیلومتر شانه سازی محدوده صالح آباد به سمت مهران بخش دیگری از ماموریت های راهداری شهرستان مهران است.

  چشمه خاور گفت: عملیات احداث فونداسیون و کوله های پل توسط پیمانکار آغاز شده و پیش بینی می شود تا نیمه اول شهریور ماه پروژه های مذکور به اتمام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عتبات| بهسازی و ارتقا محور ارتباطی(کنجانچم)مهران به ایلام

دروازه عتبات| بهسازی و ارتقا محور ارتباطی(کنجانچم)مهران به ایلام